fredag 11 september 2009

Vegeterrorister!

Vegetarianer. Alla har vi träffat någon som vägrar äta kött. De propagerar ljudligt för sin livsstil och försöker alltid att få en att ge upp köttätandet.

Dessa människor stammar från helvetet.

Lita aldrig på en vegetarian (eller "vegeterrorist" som jag kallar dem), då denna alltid kommer ljuga för dig och om du lyssnar noga märker du snart att om man spelar deras lögner baklänges hörs det tydliga böner till satan. Tro mig jag har provat!

En vegeterrorist är alltid kommunist och om denne är kvinnlig, alltid lesbian.

Vegeterrorister är inte bara farliga för dig, din familj och era odödliga själar, utan även för samhället. De undergräver den fria marknaden genom att försöka försätta köttproducenter i konkurs. När de inte lyckas genom bojkotter och övertalningsförsök gör de inbrott och sprider krossat glas i våra kycklingfiléer. För att inte tala om hur de fördärvar pälsindustrin genom att kidnappa en massa försvarslösa minkar.

Nej, gör som jag. Bekämpa vegeterrorismen vart ni än ser den, i Guds namn.

1 kommentar:

  1. Haha! Jadå vet man att om man är ute på krogen då och träffar en kvinna som inte äter kött, då har hon inte rent mjöl i påsen. Men skämt åsido så är det ju allvarligt om barn och ungdomar luras till och sluta upp med att äta riktig mat, då slutar ju kroppen och växa till sig och de tappar ju liksom stryka och kondition som behövs för att komma upp i elitidrottsnivå. Tänk dig om tjuge år då om ungarna har slutat helt upp med att äta kött, då är det gamla gubbar som mig då som får spela i landslaget, för de kommer ju inte att orka met.

    SvaraRadera