måndag 28 september 2009

Nigella

Vad ska man säga om Nigella?
Å ena sidan är det en kvinna som vet att hon hör hemma i köket.
Å andra sidan är det hennes jobb.
Hon arbetar med att laga mat i TV.
Sedan så ser man alltid hennes två barn, men ingen karl.
Jag kan bara dra två slutsatser av det här.
Antingen är hon skild, vilket är en synd, eller så har hon utomäktenskapliga barn, vilket är en ännu större synd.

Dessutom provade Karin att laga hennes fusk-bearnaise, och den smakade jätte-äckligt.
Det kan ju kanske vara Karin som gjorde fel, och det håller jag inte för otroligt, men jag tror att Nigella åtminståne är medskyldig.

Det var Nigella. Jag ska inte ens prata om "Mat-Tina"

6 kommentarer:

  1. Moberg är en redig karl.
    Alla vet att alla professionella kockar är män. Det finns flera anledningar till det.
    Män är bra på att ge order.
    Män har ett överlägset smaksinne.
    Vad än en kvinna kan göra, kan en man göra tusenfaldigt bättre. (utom att föda barn förstås. Och synda. Kvinnor är väldigt duktiga på att synda.)

    SvaraRadera
  2. Länge sedan man hörde något från dig. Är allt väl Gunnar?!

    SvaraRadera
  3. Nu är jag tebaks, Gunnar! Var ju utan internät i flera veckor för Telia hade felbokat installationen i systemet. Jag sa ju det jag att nog kunde jag göra det där själv, men fan heller att de gick med på det. Då fick man sitta som kärringen på sten och vänta istället.
    Nigella? Det är hon fläskfian från england som håller på och ska stoppa i sig godis hela jävla tiden? Det är en såndärn kärring som du kan klappa i häcken när du går till jobbet och när du kom hem så dallrar det fortfarande. Haha, ja jävlar.

    SvaraRadera
  4. اذا كنت فعلا وجبة دسمة لإدارة هذا ، سوف ترى أن هناك نص عظيم.

    لذلك كنت تعتقد انك تستطيع دهاء وحيلة لي؟ لا أعتقد ذلك!

    SvaraRadera