torsdag 17 september 2009

Jag är nog bäst...

Jag tror nog att det kan vara så att jag är bäst... på allt.
Om mina kollegor behöver hjälp i olika data-program, så är det mig de vänder sig till.
Jag kan alltid komma med en korrekt moralisk vägledning.
När det kommer till politiska eller teologiska argument är det ingen som klår mig. (jag har ju trots allt Gud på min sida)
Jag är faktiskt så bra på allting att folk slutat argumentera mot mig, då de vet att jag alltid har rätt.

Herre Gud vad skönt det är att vara jag!

2 kommentarer:

  1. Var inte blyg att fråga om du behöver IT-expertis.
    //ADMIN

    SvaraRadera
  2. Du, det var ju bra att du tog upp det här för jag har menat och fråga om inte du kunde ta en titt på videon i eftermiddag? Det är bortamatch ikväll och missar kärringen att spela in sportspegeln ikväll så blir jag ju tokig. Grabbarna får ju inte röra den de som straff för när Nicklas pajjade gamla videon med och stoppa luckan full med korvbröd för tio år sen.

    SvaraRadera