tisdag 15 september 2009

Internetuppkoppling.

Idag har det varit mycket strul med internetuppkopplingen på mitt jobb. Större delen av tiden har den varit helt och hållet obefintlig. Detta medförde katastrofala förändringar i min dagliga rutin. Jag kunde inte längre klicka mig in på svenska dagbladets hemsida och läsa nyheterna. Jag kunde inte se de senaste klippen på you-tube och värst av allt kunde jag inte gå in och se efter vad som pågår på mullbergaskolans hemsida.
Enbart därför tog jag en extra lång lunchrast som kompensation.
Ingen lösning på problemet kom under dagen då IT-Jens var "hemma med sjukt barn".

Imorgon ska jag skälla ut IT-Jens för hans dåliga arbetsmoral.

2 kommentarer:

  1. VAB är nästan lika förödande som LAS.

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur. Någon borde göra någonting åt de här anskrämligheterna.

    SvaraRadera