fredag 11 september 2009

Klassförälder!

I dag när jag tittade i min "E-postbrevlåda" hittade jag det här trevliga brevet från Leif Waldermark, rektor på Mullbergaskolan.


"Kära Gunnar!

Vid varje termin brottas jag med problemet om att utse klassföräldrar. Oftast finns det inga som kvalificerar sig för de ärofulla uppdragen, men jag tycker mig se potential i dig. Skulle du kunna tänka dig att bli klassförälder i Maja-Lisas klass 1B?
I gengäld skulle jag behöva några rader från dig på temat "Mitt valspråk som klassförälder", som vi kan publicera på skolportalen för att informera de andra eleverna och föräldrarna.

Guds frid,
Leif"

Detta är naturligtvis en stor ära som jag gladeligen åtar mig.

Se upp alla vandaler och ligister, nu har ni med Gunnar Fröjd att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar